Винаги така става-точно когато не трябва се чупи нещо.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скорости-166 ЖТД
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение..... и разчитам на гаранцията от сервиза..
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщениеНикола прочети внимателно всичко за съединителите питай и гледай кво ти слагат в зависимост от парите които даваш естествено Просто да си сигурен че този който ще ти го слага е прочел това което те съветвам да прочетеш и ще ти сложи това което си платишalfa-romeo 145 1.6 boxer
Comment
-
Колега, Никола ,я кажи какво стана при теб. Смениха ли ти съединителя,как, колко и какъв? Дай инфо ,че и на мен ми предстои... кажи какъв беше ефекта при тебSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Андро,вчера си направих труда да поразгледам около помпата ,която стои на двигателя ,лостчето което взима движение от нея и задвижва вилката е мушнато в нещо като звезда и отгоре има една зегерка.Ако го извадиш оттам и го завъртиш в подходящата посока според мен може да обереш свободния ход на вилката и да си решиш проблема.Струва ми се ,че е възможно поне на теория.Ще опитам да го снимам ,ако не се сещаш за какво говоря.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАндро,вчера си направих труда да поразгледам около помпата ,която стои на двигателя ,лостчето което взима движение от нея и задвижва вилката е мушнато в нещо като звезда и отгоре има една зегерка.Ако го извадиш оттам и го завъртиш в подходящата посока според мен може да обереш свободния ход на вилката и да си решиш проблема.Струва ми се ,че е възможно поне на теория.Ще опитам да го снимам ,ако не се сещаш за какво говоря.
Иначе вчера я палих и вече 10 дни от както не се движи и ми светеше лампата за спирачките -вдигам капака,гледам спирачна течност под минимума...дали след смяната на помпата не са ми доляли достатъчно...и чак сега пък да свети...както и да е...доливам и няма проблемSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Така с 2-3 зъба нитовете на феродовия диск ще почнат да "стържат" освен в притискателния, който така и така се изхвърля, има голяма вероятност да "рендосат" и демпферния. И после следва един филм...AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеТака с 2-3 зъба нитовете на феродовия диск ще почнат да "стържат" освен в притискателния, който така и така се изхвърля, има голяма вероятност да "рендосат" и демпферния. И после следва един филм...
Няма да експериментирам ,така или иначе скоро ще го сменя комплекта и не карам колата в момента. Но и в поста на Lordliness има смисъл( сега нека някой по запознат каже) но ако тия 2 зъба не съсипват маховика е добро временно решение ако си закъсал или поради друга причина не можеш да смениш комплекта.
Обективната истина е,че е по-добре да се подменя и да не се експериментира поне при наща марка.
Пускам и един линк за нагледната работа на съединителя http://www.youtube.com/watch?v=uxcNj...eature=relatedSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
След като не боксува, феродовият диск трябва да не е износен ,затова ще ми бъде безкрайно интересно след като го свалиш и го видиш да кажеш какво е положението.Когато се износи си включваш без проблеми ,даже сигурно може да включваш и без съединител.Проблема е някъде между педала и аксиалния лагер!Евентуално и притискателния диск.Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:45.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСлед като не боксува, феродовият диск трябва да не е износен ,затова ще ми бъде безкрайно интересно след като го свалиш и го видиш да кажеш какво е положението.Когато се износи си включваш без проблеми ,даже сигурно може да включваш и без съединител.Проблема е някъде между педала и аксиалния лагер!Евентуално и притискателния диск.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСлед като не боксува, феродовият диск трябва да не е износен ,затова ще ми бъде безкрайно интересно след като го свалиш и го видиш да кажеш какво е положението.Когато се износи си включваш без проблеми ,даже сигурно може да включваш и без съединител.Проблема е някъде между педала и аксиалния лагер!Евентуално и притискателния диск.
Одеве, включвам 1 на загасена кола,натискам съединителя, паля и колата тръгва все едно паля на скорост...вече тотално не функционира съединителя
Иначе май ще слагам Рикамби съединител за към 400 лева. За Валео-то ми искат 620 пари... Ще питам със сигурност в сервиза за някаква гаранция,но мисля ,че си носят отговорност хората..пък и Рикамбито гледам за моята кола го дават...дано всичко да е окSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
здравей колега, както ти бях казал скоро вобще неможех да включа на скорост на никоя и то омекна педала,вчера един приятел дето ги чува работите(любител е) ми обезвъздуши помпата, сега взеха пак да влизат скоростите, но пак трудно влизат , вече мога да я заведа на ход до сервиз но съм много ангажиран през деня и дано до края на седмицата намеря време, че ми писва изнервя ме, а помпата много трудно се обезвъздуши , над 50 пъти помпих докато почне да излиза течност, но лагера при натиснат съединител продължава да свириalfa-romeo 145 1.6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеОт сега мога да ти кажа...по всяка вероятност притискателният диск е заминал..омекнали пружини и пр. както каза и Кико73 ,защото до сега никога не е буксувла,а не е като да не имала повод.ю
Одеве, включвам 1 на загасена кола,натискам съединителя, паля и колата тръгва все едно паля на скорост...вече тотално не функционира съединителя
Иначе май ще слагам Рикамби съединител за към 400 лева. За Валео-то ми искат 620 пари... Ще питам със сигурност в сервиза за някаква гаранция,но мисля ,че си носят отговорност хората..пък и Рикамбито гледам за моята кола го дават...дано всичко да е ок
На притискателя няма нищо дет се вика!!!156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеСамо да вметна че омекнали пружини ако имаш лошо защото те не са на притискателя а на Маховика!!!
На притискателя няма нищо дет се вика!!!AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Ако са пружините на маховика ще тресе при тръгване- феродовия няма демферни пружининали
Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:37.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment